Sunday, November 6, 2011

100 000

Quand j'ai commencé à bloguer l'année dernière, j'avais écrit une trentaine de billets avant d'oser rendre mon blog publique... Aujourd'hui, 14 mois plus tard, plus de 100 000 personnes de 154 pays différents ont visité mon blog et je n'en reviens toujours pas! Ce blog m'a fait rencontrer des gens fabuleux et m'a ouvert des portes dont j'ignorais l'existence. MERCI MERCI MERCI A VOUS.

Et voilà un peu d'inspiration pour votre dimanche soir!

When I started blogging last year, I had written more than 30 posts before I dared to go public with my blog... Today, 14 months later, more than 100 000 people from 154 different countries have visited my blog and I still can't believe it! This blog has made me meet so many fabulous people and has opened doors I didn't even know existed. THANK YOU THANK YOU THANK YOU.

And here's some inspiration for your Sunday evening!



Translation: ...time was invented by people uncapable of loving...


Source 1. Bo Bedre dk, 2. Trine Thorsen, 3. Pinterest / source unknown, 4. Bo Bedre dk, 5.Varpunen, 6. va Design shimmer, 7. Trine Thorsen, 8. via Konfettiform, 10. via STIL inspiration

No comments:

Post a Comment